Direktlänk till inlägg 20 december 2013

Resultat och nya val

Av Benjamin Barhanko - 20 december 2013 18:03

Gårdagens resultat blev inte som väntat, enbart en lapp gick in vilket var lapp 3. Vilket gav 2.85 gånger pengarna tillbaka och eftersom insatsen totalt landade på 1500 kronor så gick jag minus 75 kronor på dessa lappar, lyckligtvis för min del så lade jag en till lapp efter dessa då jag såg en möjlighet att vinna, det blev då:


LA Kings- San Jose Sharks Moneyline 1         

Colorado Avalance- Edmonton Oilers, över 5 


Det totala oddset blev 2.7 och 1350 kronor tillbaka, alltså vann jag 775 kronor igår. Det senaste var alltså en helt spontan vadslagning efter att jag postat de första tre lapparna.


NYA PUCKAR!

 



Vi börjar med New York Rangers- New York Islanders, om man kollar de senaste tre säsongerna (denna exluderad) så ser man att Rangers har ett klart övertag, inte nog med det så har Islanders enbart vunnit en enstaka gång under denna period "borta" mot Rangers, dock går det inte sällan till förlängning och straffar. Detta är en tillräckligt stark hänvisning till att lägga Moneyline, 1.


Nästa match jag riktar in mig på är New Yersey Devils- Anaheim Ducks. New Yersey har hamnat i bottenträsket under säsongen och går lite halvknackigt, men de har på de tre av sina fem senaste matcher lyckats kamma hem några vinster, Anaheim å andra sidan har gåt som tåget under samma period och tagit fem raka segrar. Att det gått lite bra för New Yersey kan vara lite av en blessing in disguise, med en bra form blir oddsen högre för motståndarlaget, och jag kan inte se hur Anaheim skulle kunna tappa här, valet på denna match blir, Moneyline, 2.

 


Den sista matchen jag väljer att ha med är serieledande Chicago Blackhawks-Vancouver Canucks. Chicago har spelat ett underbart spel som bara flyter på, nästan som om de har magneter på sina klubbor. Den enda matchen på senare tid jag sett dem spela lite sisådär var mot Maple leafs ett par omgångar sedan, men jag tror att dem har kommit ifrån den matchen mentalt och siktar in sig på en ny seger. Om spelet flyter på som det ska, så har Vancouver tyvärr inget att säga till om, därav blir det Money Line, 1.


Jag kan rekommendera en annan vadslagning som ni kan ta för att öka på vinsterna lite, det är att spela på över 5.5 på den sista matchen Chicago-Vancouver, dessa lag spelar väldigt offensivt och det blir väldigt målrikt mellan dem. Detta kommer inte jag att lägga på, men det är det bästa alternativet efter Money Line enligt mig.


Enda lappen:

New York Rangers-New York Islanders Moneyline, 1

New Yersey Devils-Anaheim Ducks Moneyline, 2

Chicago Blackhawks-Vancouver Canucks Moneyline, 1


Total odds, 4.54

Insats 250

Potentiell Utdelning 1135


Lycka till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Barhanko - 5 januari 2014 08:42

Hej igen, jag har inte kunnat posta här på ett tag, detta på grund av att jag flyttar till sillyseason med bloggen Ett Kryss Två, fortsätt gärna följa mig där! ...

Av Benjamin Barhanko - 29 december 2013 08:49

Vi börjar rulla in på en positiv trend nu, ännu en vinst och 400 kronor är inkasserade efter gårdagens spel. Matchen som vi inte vann på var Manchester City-Crystal Palace, Crystal Palace lyckades hålla nollan i dryga 60 minuter men inte mer än så. T...

Av Benjamin Barhanko - 28 december 2013 11:21

Under natten igår så flöt allt i vår väg, utklassningar och vinnande vid övertid och straffar, resultatet blev vinst på cirka 2700 kronor igår, idag hoppas vi på något liknande!   Idag finns det inte så värst mycket att spela på tycker jag, inget...

Av Benjamin Barhanko - 27 december 2013 20:35

Efter ett litet uppehåll så blir det matchande igen för länderna i Nordamerika, men först ska vi se hur det gick i KHL och Premier Legue.   Severstal Cherepovets - SKA St. Petersburg Money Line, 2Spartak Moskva - Metallurg Magnitogorsk Money Line...

Av Benjamin Barhanko - 25 december 2013 07:37

Hej igen på er alla, hoppas ni njuter av julen! Nu är det dags för att placera ytterligare tre vad, det ena är idag på den ryska högstaligan för hockey, KHL. De två andra lapparna blir imorgon på Premier League. Severstal Cherepovets - SKA St. Pe...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards