Alla inlägg den 25 december 2013

Av Benjamin Barhanko - 25 december 2013 07:37

Hej igen på er alla, hoppas ni njuter av julen!

Nu är det dags för att placera ytterligare tre vad, det ena är idag på den ryska högstaligan för hockey, KHL. De två andra lapparna blir imorgon på Premier League.


Severstal Cherepovets - SKA St. Petersburg Money Line, 2
Spartak Moskva - Metallurg Magnitogorsk Money Line, 2
HC Donbass Donetsk - Traktor Chelyabinsk Money Line, 1
Insats:600


SKA ligger just nu tvåa i ligan och mot en motståndare på 20:de plats som man har bra bortastatistik mot men det är trots allt bortaplan och i hockey kan det svänga lite hursom, därför blir valet money line, 2.
Metallburg har en fin form just nu med fyra raka vinster, Spartak moskva har bara en vinst på de fem senaste matcherna, man skulle kunna lägga en vanlig matchvinnare här, men jag känner mig säkrare med money line.
Även Donbass är ett formstarkt favoritlag med fyra vinster, och samma gäller även på motståndarnas sida, en vinst på senaste fem. Valet blev money line här också.


Chelsea - Swansea Matchvinnare, 1
Tottenham - West Brom Matchvinnare, 1
Manchester City - Liverpool över 2.5 mål
Insats 650


Chelsea som är så starka hemma kan jag inte se göra något annat än vinna mot ett svagare motsånd som Swansea.

Tottenham verkar ha hittat rätt med sin nya tränare, och jag tycker att oddset är rätt högt med tanke på vilka de möter.

Både city och liverpool sprutar in mål, själv tror jag att det blir en match med minst 4 mål men vi håller oss vid 2.5 denna gång.


Hull - Manchester United Inget spel vid kryss, 1
West Ham - Arsenal Matchvinnare, 2
Manchester City - Liverpool Matchvinnare, 1

Insats: 250


Detta blev något av en chanslapp med högt odds men inte några överdrivet galna vad. Hull har spelat bra på hemmaplan och presterat mot storlag på ett bra och tappert sätt, med bara en förlust på hemmaplan på hela säsongen så tror jag att de kniper minst ett poäng mot Manchester united, men hoppas såklart på tre. Valet blev inget spel vid kryss, 1.

West ham har inte spelat bra denna säsong, och när motståndet heter Arsenal så ska man inte kunna göra annat än att gå hem tomhänta.

Manchester city mot liverpool, igen. Nu går detta lite emot mina regler jag satt upp men inte helt, det är två olika spel på samma match, den ena kan förloras medan den andra kan vinna och båda kan gå hem också. Jag tror att city tar hem detta rätt så komfortabelt med deras otroligt fina spel i manchester.

 

Lycka till!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards