Direktlänk till inlägg 21 december 2013

Lundqvist kunde inte hålla igen (editerad)

Av Benjamin Barhanko - 21 december 2013 04:25

Det blev en förlust efter gårdagens spel. New York Rangers kunde tyvärr inte göra så bra ifrån sig på sina power plays, istället släppte laget in två mål bakåt på två enmansövertag under första perioden, när man har en sån dag så vinner man inga matcher.



Lapp 1:

Systemspel , 6 dubblar 125kr per dubbel:

Werder Bremen-Bayer Leverkusen 2

Fulham-Man City handikap 1-0, 2

Nurnberg-Shalke 04  över 2.5 mål

Pittsburgh Penguins-Calgary Flames, 1


Detta är alltså ett systemspel med 6 dubblar, det räcker med att tre av dessa matcher träffar rätt för en vinst. Anledningen till att jag lägger mer pengar på denna lapp är för att det just är systemspel, då lappen inte förloras helt vid förlust på en match så kan man öka insatsen, som sagt betta efter risk. Vinner de tre matcher med minst odds så blir det 1.5 gånger pengarna i utdelning totalt, men vi hoppas såklart på att alla fyra träffar rätt! 


Man City börjar få igång målproduktionen och spelet på bortaplan, mot ett formsvagt fulham ska det räcka. Penguins går som tåget, kanske bästa laget i NHL just nu. Nurnberg och Shalke snittar väldigt högt i antal mål per match och Leverkusen vill stanna som fortsatt tvåa i Bundesliga, jag ser ingen anledning till varför de inte ska stanna där över Dortmund ett bra tag framöver.


Lapp 2:

Toronto Maple Leaf-Detroit Red Wings, Money Line 1

Edmonton Oilers-St Louis Blues, Money Line 2

625 kr


Här har jag inte exakta odds, jag väntar fortfarande på att min bettingsite ska lägga till alla specialspel, det bör dock hamna på runt 3 gånger pengarna. Maple leafs är inte oerhört starka just nu med det ska räcka för en vinst mot ett Red Wings som drabbats av många skador på viktiga spelare. Edmonton har fem raka förluster och att de möter ett starkt St Louis Blues gör det bara ännu jobbigare för bottenlaget.


Jag är plus 500kr sen jag startade bloggen två dagar sedan, men jag vann på ett spontanbet som ni inte kunde ta del utav. Nu ska även ni ta del av lyckan, eller hur?


Må sportgudarna vara på er sida!

 

Edit:


Jag lägger till ytterligare en lapp och ändrar insatsen på NHL lappen från 500 till 625 på den och den nya som jag lagt.


Lapp 3:

LA Kings-Colorado Avalance, Money Line 1

Boston Bruins-Buffalo Sabres, Money Line 1

San Jose Sharks-Dallas Stars, Money Line 1

Insats: 625

Potentiell Utdelning: 2000

 


Alla dessa tre lag är bättre än sina motståndare och med hemmaplan samt money line så känner jag mig rätt säker på denna lapp.


Lycka Till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Barhanko - 5 januari 2014 08:42

Hej igen, jag har inte kunnat posta här på ett tag, detta på grund av att jag flyttar till sillyseason med bloggen Ett Kryss Två, fortsätt gärna följa mig där! ...

Av Benjamin Barhanko - 29 december 2013 08:49

Vi börjar rulla in på en positiv trend nu, ännu en vinst och 400 kronor är inkasserade efter gårdagens spel. Matchen som vi inte vann på var Manchester City-Crystal Palace, Crystal Palace lyckades hålla nollan i dryga 60 minuter men inte mer än så. T...

Av Benjamin Barhanko - 28 december 2013 11:21

Under natten igår så flöt allt i vår väg, utklassningar och vinnande vid övertid och straffar, resultatet blev vinst på cirka 2700 kronor igår, idag hoppas vi på något liknande!   Idag finns det inte så värst mycket att spela på tycker jag, inget...

Av Benjamin Barhanko - 27 december 2013 20:35

Efter ett litet uppehåll så blir det matchande igen för länderna i Nordamerika, men först ska vi se hur det gick i KHL och Premier Legue.   Severstal Cherepovets - SKA St. Petersburg Money Line, 2Spartak Moskva - Metallurg Magnitogorsk Money Line...

Av Benjamin Barhanko - 25 december 2013 07:37

Hej igen på er alla, hoppas ni njuter av julen! Nu är det dags för att placera ytterligare tre vad, det ena är idag på den ryska högstaligan för hockey, KHL. De två andra lapparna blir imorgon på Premier League. Severstal Cherepovets - SKA St. Pe...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards