Direktlänk till inlägg 28 december 2013

En lyckad natt

Av Benjamin Barhanko - 28 december 2013 11:21

Under natten igår så flöt allt i vår väg, utklassningar och vinnande vid övertid och straffar, resultatet blev vinst på cirka 2700 kronor igår, idag hoppas vi på något liknande!


Idag finns det inte så värst mycket att spela på tycker jag, inget som direkt slår mig som något man borde lägga pengarna på, därför blir det enbart ett systemspel som består av fyra matcher där vi spelar sex dubblar och fyra tripplar, två matcher från Premier League och två från NHL.


Vi börjar med Manchester City-Crystal Palace. Manchester har en makalös hemmastatistik med ett underbart målsnitt på över fyra gjorda mål per match, Crystal Palace har hela sju bortaförluster denna säsong och jag ser inte hur Crystal Palace skulle kunna stå emot City, jag väljer handikap 0-2, 1 alltså att City vinner med minst tre måls marginal, den kan ni sänka om ni så vill men jag känner att oddset på mindre handikap eller enbart vinst är på tok för lågt.


Nästa match vi riktar in oss på blir Norwich-Manchester United, Manchester har faktiskt ett ganska bra bortafacit trots den dåliga säsongen poängmässigt, och med tanke på att dem börjar rulla boll betydligt bättre så tror jag på ytterligare en vinst


Tredje matchen jag valt är Anaheim Ducks-Phoenix Coyotes, Anaheim har hela nio raka vinster, och jag ser inte hur Phoenix skulle kunna hindra det formstarka laget från att ta den tionde, dock säkrar jag upp lite med att välja money line.


Fjärde matchen St Louis Blues-Chicago Blackhawks, är en match jag inte kan bestämma hur jag vill ha det, båda lagen är otroligt bra och vem som helst skulle kunna vinna den. Därför riktade jag in mig på andra spel inom matchen, och med tanke på hur många mål dessa lag snittar per match så blev valet, över 5.5 mål.


Så, en summering:

Manchester City-Crystal Palace, handikap 0-2, 1

Norwich-Manchester United, 2

Anaheim Ducks-Phoenix Coyotes, money line, 1

St Louis Blues-Chicago Blackhawks, över 5.5

6 Dubblad, 4 Tripplar

Insats: 1400 (140 kronor per vad)

 

Vinner vi på minst tre utav dessa fyra matcher så blir det vinst, ju fler desto bättre såklart.

Lycka till!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Benjamin Barhanko - 5 januari 2014 08:42

Hej igen, jag har inte kunnat posta här på ett tag, detta på grund av att jag flyttar till sillyseason med bloggen Ett Kryss Två, fortsätt gärna följa mig där! ...

Av Benjamin Barhanko - 29 december 2013 08:49

Vi börjar rulla in på en positiv trend nu, ännu en vinst och 400 kronor är inkasserade efter gårdagens spel. Matchen som vi inte vann på var Manchester City-Crystal Palace, Crystal Palace lyckades hålla nollan i dryga 60 minuter men inte mer än så. T...

Av Benjamin Barhanko - 27 december 2013 20:35

Efter ett litet uppehåll så blir det matchande igen för länderna i Nordamerika, men först ska vi se hur det gick i KHL och Premier Legue.   Severstal Cherepovets - SKA St. Petersburg Money Line, 2Spartak Moskva - Metallurg Magnitogorsk Money Line...

Av Benjamin Barhanko - 25 december 2013 07:37

Hej igen på er alla, hoppas ni njuter av julen! Nu är det dags för att placera ytterligare tre vad, det ena är idag på den ryska högstaligan för hockey, KHL. De två andra lapparna blir imorgon på Premier League. Severstal Cherepovets - SKA St. Pe...

Av Benjamin Barhanko - 24 december 2013 07:00

Efter en 3-1 ledning för St louis blues återhämtar sig motståndarna och med bara 6 sekunder kvar på matchklockan lyckades dem kvittera, och vinner också straffläggningen.    LA Kings gjorde en medioker insats där de inte kunde etablera något seri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards